17 Eylül 2014 Çarşamba

Yeni Bir Başlangıç Lise Ve İlk Gün

Leave a Comment

Okulların Açılmasıyla Lise' sendromu başladı çoğu kişi çoktan bunu atlattı bile ben bu yazıyı yazarken okulun 3.günü bitmiş bulunuyor :) 
Lisenin ilk gününü kendimce anlatacağım.
HERKEZ BİRBİRİNE ŞAKALAR YAPIYOR BEN NEDEN KİMSEYİ TANIMIYORUM ? 
Lisenin bahçesine girerken bu soru beni bitirmişti aslında, çok heycanlanmıştım ayağıma kıramp girmişti neredeyse geri dönmeyi bile düşündüm ama sonunda içeri girdim.
BANA NEDEN BAKIYORLAR ? 
İçeri girdiğimde hemen etrafı incelemeye başladım çömez olduğumu bayağı belli etmiştim sanki 10,11 veya 12 kızları 2000' li diye dalga geçmişti bazısı utandırmak için göz kırpıyor kimisi gülerek çömez diyordu ilk bakış açım onların benden yaşı büyüktü ama beyin yaşı neyazıkki Angelina Jolie'ye çok güzelsin yazıp tavlama çalışmasına giren keko dayılardan azdı.
KAÇLISIN : 2000'Lİ UZUNMU KISAMI ?
10,11 ve 12 kızları dururda erkekleri durumu ? bu iğrenç espriyi zil çalana kadar yapıp durdular aslında hazırlıklıydım facebook'ta bu espriyi inci sayfalarından görmüştüm başıma gelecekleri biliyordum.
ZİL ÇALDI ŞÜKÜRLA !  
Zil çaldığımda nereye geçeceğimi bilmeden benim gibi çömez olduğunu düşündüm kişilerin peşinden yardırdım.Sıraya geçtiğimde kısa 2000'li biri buda iy birine benziyor diyip ilk tanıştım kişi olmuştu tek tanıştım kişi olduğu için lisede benle aynı sınıfta olmasını baya istemiştim sonradan oradaki çocuklarlada kaynaştık.
SINIFA GİRİYOG BİSMİLLAH 
Sınıf nerde abi ? diye bi soru sormamıştım sınıfımı öğrendim an okula hemen bakınıp bulmuştum bu soruyu sormamak için rahatça sınıfıma uçtum önceden çantamı bırakmıştım zaten herkez birbirni kesmeye başlamıştı doğal olarak.
AHANDA HOCA GELDİ 
Bilgisayar öğretmenimiz geldiğinde sınıf çok sessizdi sadece çift dikişliler konuşuyordu herkez susuyordu.
Tenefüs olduğunda muhtemelen en iy arkadaşım olacak kişinin yanına geçmiştim.

KISACA
İlk gittinizde hiçbir tanıdınız yoksa zombi gibi bahçede gezeceksiniz tavsiyem sizin gibi olanların yanına gidin bu arada sınıfta gördüğünüz ilkgün sınıfın en sessiz günüdür birdaha hiçbirzaman sessiz olmayacaktır.
3 Günlük 9.Sınıf öğrencisi olarak tavsiyelerim bunlardır.
Bu yazımı bilgisayar dersinde göstermeyi planlıyorum şuan sadece yazıyorum bakalım ilerde ne olacak.GİA(dakdır,Doktor)






0 yorum:

Yorum Gönder